piątek, 17 lipca 2015

A thousand years...

Zawsze w ważnych wydarzeniach życiowych towarzyszyła mi muzyka. Inna gdy mi było smutno, inna gdy wesoło..  Czasem zgodna z nastrojem, czasem wręcz odwrotnie by ten humor odmienić...

Ważne sytuacje życiowe nierozerwalnie kojarzą mi się zawsze z konkretną  piosenką. Czasem zupełnie przypadkowo, bo akurat taka była popularna, a czasem świadomie wyszukiwałam te, które były zgodne z moimi uczuciami. Zresztą jakoś tak mam, że szybko wyłapuję teksty piosenek i później od razu przychodzą do mnie gdy ich potrzebuję...


W telefonie do numeru  OA przypisany jest konkretny  dzwonek. Ta piosenka.
Kiedy tylko ją usłyszałam od razu miałam ochotę ją  nucić mojemu dzieciaczkowi z chmur.


I have died every day waiting for you
Darling, don't be afraid I have loved you
For a thousand years
I'll love you for a thousand more


And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more


Często jej słucham . Ale niecierpliwie czekam, aż usłyszę ją w telefonie! :)


2 komentarze:

  1. Piosenka zabrzmi. Cierpliwości. Ten moment chyba się wyczuwa. Ja po kwalifikacji ciągle nosiłam telefon przy sobie. Potem odpuściłam. Tak około tygodnia przed tym telefonem zaczęłam w godzinach pracy OA brać aparat ze sobą wszędzie. I jak się okazało słusznie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje jak ulał:) Czuję, że to będzie najpiękniejsza z melodii!

    OdpowiedzUsuń